-->

14/06/2017

BURN

Hei!
Na początek mam dla Was bardzo dobrą wiadomość. Od teraz, posty będą pojawiać się systematycznie, ponieważ mam głowę pełną pomysłów, więcej energii oraz możliwość na robienie zdjęć! Niech dzisiejsza notka będzie wstępem do nowej serii na blogu i zachętą do wyczekiwania na posty :)

W tej notce przedstawiam Wam kilka luźnych zdjęć, na których widzicie moje dwa nowe i najukochańsze nabytki. Odkąd świat opanowała moda na bluzy z płomiennym napisem THRASHER, promujące magazyn dla fanów deskorolek z USA, a potem na wielu dodatkach i ubraniach zaczął być widoczny ten motyw, mnie też to mega wciągnęło. Ja sama czaiłam się na Thrasherową bluzę,mimo to, zawsze było coś ważniejszego od niej. Jednak gdy do mojego ulubionego internetowego sklepu Sinfashion, trafiła nowa kolekcja Minga, a w niej bluza, którą widzicie na zdjęciach - przepadłam. Mimo kosmicznej ceny od razu ją zamówiłam, i gdy tylko do mnie dotarła, przerobiłam ją na swoje potrzeby. Początkowo bluza była długą, luźną sukienką, jednak moje 158 cm wzrostu i bardzo drobna budowa, uniemożliwiły mi noszenie takiego "worka", chwyciłam więc nożyczki i zrobiłam sobie najlepszy ciuch ever! Jest tak świetna, że przyciąga spojrzenia wszystkich :) Poza tym bluza jest tak dobrej jakości, że przy następnej okazji kupię drugą z innym motywem, z tej właśnie kolekcji :)
Drugą "płomienną" rzeczą jest torba, którą kupiłam w Pull & Bear, nie muszę chyba pisać że zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia ;) Obie rzeczy wyglądają nieziemsko we wspólnym duecie i z ręką na sercu mogę napisać że to były udane zakupy! Podoba się Wam? :) Poniżej linki!

BLUZA - SINFASHION
TOREBKA - PULL&BEAR
SPODNIE - PULL&BEAR
TOP - PULL&BEAR








9 comments:

  1. Bardzo podoba mi się takie połączenie! Torebka jest cudna! :)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia! Kto robił? :)

    ReplyDelete
  3. Ale świetnie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ach, jak ładnie Ci w czerni! <3 Też lubię! :)

    ReplyDelete
  5. Genialna stylówka, strasznie do Ciebie pasuje! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  6. bardzo ciekawa torebka :)

    ReplyDelete