-->

23/05/2017

OD NOWA

Heio!
Nie było mnie tutaj od dobrych trzech miesięcy, nie będę tego jakoś szczególnie tłumaczyć i skupię się na najważniejszych kwestiach. Jak widzicie, wygląd bloga zmienił się diametralnie, osoby które od dłuższego czasu są moimi czytelnikami, pamiętają na pewno że zawsze przeważała w nim biel, odrobinę czerni i szarości, natomiast teraz jest całkiem na odwrót. Dlaczego? Dlatego że, postanowiłam prowadzić bloga według swoich zasad i nie zwracać uwagi na wytyczone standardy, ponieważ zauważyłam że taki sposób prowadzenia social media ma lepszy wpływa na pewne kwestie ;)
Poza tym, jeśli chodzi o samego bloga - koniec zdjęć w lustrze, poświęcę temu więcej pacy i włożę w to dwa razy więcej chęci. na blogu znajdziecie nie tylko moje nowości i kilka zlepek zdjęć, ale wkroczą tu nowe formy postów, nowe tematy i wiele innych. Nie będę zdradzała szczegółów, wszystkiego dowiecie się w swoim czasie. Od dzisiejszej notki, biorę się za blogowanie tak jak kiedyś i koniec z nudą i pustkami! Blog będzie prowadzony przede wszystkim w moim. alt stylu, więc dużo się tutaj zmieni :) 
Zapraszam Was na pierwszego posta!
Peace!


PASEK - STRADIVARIUS
CZAPKA - SINSAY
KABARETKI - STRADIVARIUS
PRZYPINKI - AMANTMORT KLIK!@amanatmortdesigns
instagram





8 comments:

  1. bardzo mi się podoba ten look :)

    ReplyDelete
  2. Grunt to prowadzić bloga tak jak nam się podoba a nie jak podoba się innym :D
    Podoba mis ie stylizacja :) Torebka bardzo ciekawa, pierwszy raz taką widzę :)

    ReplyDelete
  3. Ciekawy ten wygląd! Torebka wygrywa *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ale wygladasz *.* bardzo sie ciesze, ze wrocilas :) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  5. podoba mi się kurtka :)

    ReplyDelete
  6. Fakt, zmiana bloga wielka, ale jak dla mnie na +! Fajnie, że jesteś :)
    Kurtka genialna!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ciekawe jak by na taką torebkę zareagowali na lotnisku :)

    ReplyDelete