-->

25/05/2017

Leather obsession - Collection of collars and belts

Hei!
W dzisiejszym poście pokażę Wam moją małą kolekcję skórzanych obroży i pasków. Zobaczycie tylko kilka moich najulubieńszych propozycji, które najczęściej i najchętniej noszę, oraz te, które dopiero niedawno trafiły w moje posiadanie. Doskonale zdaję sobie sprawę, że wielu osobom taki rodzaj ozdoby nie kojarzy się najlepiej, i nie raz słyszałam różne głupie teksty na ten temat, jednak jeśli chodzi o mój wygląd, to jestem bardzo zdystansowana do tego i  zawsze powtarzam, że to ma się podobać mi, a nie innym ;)
Jeśli chodzi o obroże, zawsze staram się zwracać uwagę na to, czy nie są one zbyt szerokie, i czy skóra z którego wykonany jest pasek nie jest za sztywna. Moje problemy z tarczycą, czyli bóle szyi i częste obrzęki, uniemożliwiają mi noszenie każdego rodzaju ozdób , tak więc moje wymagania są dość duże. Wiele moich obroży i chokerów znalazło nowych właścicieli, z tego właśnie powodu.
Jeśli znacie sklepy internetowe, w których zakupię obroże dobrej jakości, wygodne i w dobrej cenie, dajcie znać! 




OBROŻA - KINKY KITTY





Pasek który widzicie poniżej, pierwszy raz zobaczyłam u jednej z popularnych blogerek. Spodobał mi się tak bardzo, że często szukałam zamiennika w różnych sklepach internetowych, mimo to, nigdzie poza zagranicznymi stronami nie można było go dostać. Jednak gdy tylko pojawił się w ofercie Stradivariusa, kupiłam go nawet się nad tym nie zastanawiając. Jestem bardzo zadowolona i pasek jest na tą chwilę moim faworytem! Uwielbiam go!




GARTER- KINKY KITTY

A Wy lubicie tego typu dodatki? Czy jednak jest to dla Was zbyt odważne? :)

8 comments:

  1. Ten z różami jest genialny :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fanka BDSM ostro jak widzę ;D

    ReplyDelete
  3. Włączone komentarze i takie posty, mam wrażenie, że prowokujesz do czegoś. To nie w Twoim stylu!
    PS. Sama bym nie założyła, ale Tobie pasuje coś takiego

    ReplyDelete
    Replies
    1. włączone komentarze nie są żadną prowokacją z mojej strony :)

      Delete
  4. bardzo lubię takie naszyjniki :)

    ReplyDelete
  5. Jeszcze łańcuch i kajdany ❤

    ReplyDelete
  6. Ja lubię dodatki tego typu, ale takie minimalistyczniejsze :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mocne dodatki! :) naprawde robia wrazenie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete