29/03/2017

LAST MONTH

Hei! Nie było mnie tutaj ponad miesiąc, znów trochę zaniedbałam bloga, jednak osoby które obserwują mnie na instagramie, mogły na bieżąco śledzić to, co się u mnie działo. Przez ten czas wydarzyło się naprawdę bardzo dużo rzeczy, nie będę Wam opisywać niczego ze szczegółami, zostawię tylko kilka zdjęć z ostatniego miesiąca z krótkimi opisami wydarzeń. Jak widać znów powracam i mam nadzieję że tym razem wezmę się w garść na 100%, zwłaszcza że o dziwo (!;o) mimo mojego braku aktywności, blog i tak żył własnym życiem, dzięki Wam za to!
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i wyczekujcie kolejnych postów, dużo się dzieje :)

___________
W miniony weekend byłam na trzecim w swoim życiu konwencie tatuażu, który odbył się w Poznaniu, na targach. Była to moja najlepsza konwencja, ponieważ to co się tam działo, przeszło niemal moje pojęcie! Impreza była bardzo duża, z tego co się orientuję, było około 9 tysięcy osób! Wow! Spotkałam wiele twarzy które widziałam w social mediach, pokazy mroziły krew w żyłach, a cudowny klimat tatuowania zapierał dech w piersiach. Uwielbiam tego typu imprezy! 21 maja jadę na konwent do Wrocławia, a 28 kwietnia na Pyrkon! Nie mogę się doczekać! Będziecie? :)








_______________
Na początku lutego byłam natomiast na koncercie Sabaton we Wrocławiu, o czym pisałam Wam w innych postach. Było naprawdę świetnie! Klimat samej podróży, oczekiwania na koncert, powrót itp, było czymś niezapomnianym a sam koncert był bardzo udany. Nie tylko Sabatonu, Accept i Twilight Force również dali radę! Nie żałuję wydanych pieniędzy oraz samego koncertu. Może troszkę mojego paska z ćwiekami który wylądował w koszu przy przeszukiwaniu, dobrze że nie wzięłam swojego noża, uff :D 





Następny post będzie dotyczył Pyrkonu, jesteście ciekawi? Peace!

No comments:

Post a Comment